آکادمی بهبود رابطه عاطفی

آکادمی بهبود رابطه عاطفی

دوست عزیزم سلام توی این سایت برات کلی نکات کاملا رایگان و کاربردی توی قسمت مطالب سایت راجب راز های ازدواج موفق و متد های جذب و ایجاد علاقه در زنان نسبت به آقایان رو برات آماده کردم که میتونه خیلی کمکت کنه و در کل دو نکته همیشه یادتون باشه یک ازدواج موفق ساختنیه نه شانسی و دوم جذب دختر دلخواه مثل ثروتنمد شدن نیاز به مهارت و دانش و خودسازی داره.

نظرسنجی سایت

کدام دوره آموزشی وبسایت زندگی آلفا نقش بیشتری در بهبود زندگی زناشویی شما داشته است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 19117

چرا دختر ها سر قرار نمی آیند؟


ببین بار ها پیش اومده که با دختر یه مدت توی محل کار یا دانشگاه حضوری یا به صورت مجازی صحبت و چت کردی و بعدش بهش گفتی مخام ببینمت قرار بزاریم و اون دست رد زده این غالبا 3 تا علت داره یا دختر هنوز جذب شما نشده و شما باید بهتر عمل کنید یا جذب شما شده و در رابطه عمیق هستید و او از شما انتطار داره بیشتر بهش محبت کنید و با جملات عاشقانه نازشو بکشید تا اون رغبتش و شور اولیه بیشتری برای ملاقات با شما پیدا کنه دلیل سوم هم اینه که واقعا مشکل خاصی داره مثل قاعدگی یا برنامه بیرون رفتن با خانواده یا امتحان دانشگاه و ... و در این شرایز عموما دختر میگه که بهتره به یک تایم دیگه موکول کنیم. مورد سوم تقریبا واضحه مورد دوم هم تشخیصش به این صورته که اولا چند ماه از رابطتتون میگذره ثانیا سابقه بیرون رفتن از قبل داشتی و ثالثا دختر واضح نمیگه نمیام بیرون بلکه گنگ جواب میده مثلا میگه بابام مخالفه یا الان حسش نیست و... و مورد اول معمولا دختر واضح مخالفت میکنه و کمتر از دو ماه معمولا از چت و صحبت میگذره هر چند زمان بسته با عملکرد شما و تایپ شخصیتی دختر جذب اولی از دو هفتا تا دو ماه میتونه زمان ببره اگر بعد از دوماه جذب اولیه رخ نداد به احتمال زیاد شما عملکرد ضعیف داشتید و باید تغییر رویه بدهید حالا عملکردمون به چی بستگی داره؟ به مجموعه ای گسترده از نکات گفتاری رفتاری که برای یادگیریش میشه از گوکل یا کتاب های داخلی یا انگلیسی در این حوزه کمک گرفت اما پیشنهاد ویژه من من شرکت توی دوره جامع اهنربای جذب معشوق هست چون هر انچه نیاز داری از جاهای مختلف با صرف وقت و انرژی زیاد بدست بیاری توی ابن دوره به صورت فهرست منظم اورده شده و توضیح داده شده

 

توجه : حتما در قسمت نظر بدهید زیر سرتیتر دیدگاهتون رو راجب مطالب و محصولات آموزشی که مدرسش خودم هستم رو برام کامنت بزارید(ارادتمند شما دکتر رحمانیان)

  انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 246

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

رای ارتباط با ما می توانید به جیمیل و یا به شماره واتساپ زیر پیام دهید hotyrahy@gmail.com یا 09176907824

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما