آکادمی بهبود رابطه عاطفی

آکادمی بهبود رابطه عاطفی

دوست عزیزم سلام توی این سایت برات کلی نکات کاملا رایگان و کاربردی توی قسمت مطالب سایت راجب راز های ازدواج موفق و متد های جذب و ایجاد علاقه در زنان نسبت به آقایان رو برات آماده کردم که میتونه خیلی کمکت کنه و در کل دو نکته همیشه یادتون باشه یک ازدواج موفق ساختنیه نه شانسی و دوم جذب دختر دلخواه مثل ثروتنمد شدن نیاز به مهارت و دانش و خودسازی داره.

نظرسنجی سایت

کدام دوره آموزشی وبسایت زندگی آلفا نقش بیشتری در بهبود زندگی زناشویی شما داشته است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 2
  • بازدید کل : 19120

آزادی همسرم در ارتباط با دیگران را تا چه اندازه می‌پسندم؟


1)قبل از ازدواج باید مشخص کنید طرف مقابل‌تان تا چه اندازه در ارتباط با دیگران، از جمله با جنس مخالف، آزاد است معیارهای‌تان برای خیانت چیست.خط قرمز‌ها را دقیقا معلوم و اعلام کنید.


2)این گونه معیار‌ها تا حدودی شخصی هستند و نمی‌توان یک استاندارد برای همه‌ روابط تعیین کرد، چون گذشته از یک سری اصول که همه به آن آگاهند، جزئیات و فرعیات شخصی‌تر هم وجود دارند که هر دو طرف باید در موردشان واضح صحبت کنند. اگر همسرتان بدون اطلاع دادن به شما ناهار را با همکارش صرف کند مشکلی ندارید؟

3)در مهمانی‌ها چه رفتار‌هایی از سوی همسرتان آزارتان خواهد داد؟ اول برای خودتان خط قرمز‌ها را مشخص کنید و بعد آن‌ها را مطرح نمایید.

4)سوال‌ها و موضوعات بسیار زیاد دیگری هم وجود دارند که ممکن است برای عده‌ای مهم، اما برای بقیه بی‌اهمیت باشند؛ بنابراین ابتدا باید تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید و بینید در مورد چه چیز‌هایی باید از همین الان گفتگو و توافق کنید.

5)مسائل مالی، جنسی، ظاهر و پوشش، زبان عشق، اعتقادات، آدب معاشرت و خیلی از موارد دیگر، بیش از آنچه تصور کنید در زندگی‌تان نقش بازی خواهند کرد، پس اگر خواهان رابطه‌ای سالم و شاد و بلند مدت هستید، از همین الان آن را بسازید.

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 250

دیدگاه های کاربران (0)

رای ارتباط با ما می توانید به جیمیل و یا به شماره واتساپ زیر پیام دهید hotyrahy@gmail.com یا 09176907824

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما