آکادمی بهبود رابطه عاطفی

آکادمی بهبود رابطه عاطفی

دوست عزیزم سلام توی این سایت برات کلی نکات کاملا رایگان و کاربردی توی قسمت مطالب سایت راجب راز های ازدواج موفق و متد های جذب و ایجاد علاقه در زنان نسبت به آقایان رو برات آماده کردم که میتونه خیلی کمکت کنه و در کل دو نکته همیشه یادتون باشه یک ازدواج موفق ساختنیه نه شانسی و دوم جذب دختر دلخواه مثل ثروتنمد شدن نیاز به مهارت و دانش و خودسازی داره.

نظرسنجی سایت

کدام دوره آموزشی وبسایت زندگی آلفا نقش بیشتری در بهبود زندگی زناشویی شما داشته است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 13
  • بازدید کل : 19215

مهمترین اشتباهات زنان در هنگام رویارویی با خیانت شوهرانشان


_بازجویی و تحقیق و بررسی

وقتی که زنی نسبت به خیانت شوهر مشکوک می شود، اولین اشتباهی که می کند این هست که به دنبال اثبات این شک می رود. جاسوسی صحبت کردن با همسایه ها و دوستان، سوال و مواخذه کردن شوهرهمگی از تلاش هایی هستند که زن به اشتباه برای اثبات شک و گمانش انجام می دهد.
در واقع زنان انرژی خودشان را برای اثبات یک عمل واضح که قبلا برای او ثابت شده است صرف می کنند.
شما احتیاجی ندارید که ثابت کنید که همسرتان خیانتکار است بلکه باید بدانید که در واقع چیزی بین شما دو نفر درست کار نمی کند.حال این که آیا واقعا همسرتان خیانت کرده است و یا شما تنها بی دلیل به او مشکوک شده اید فرقی نمی کند و احتیاج به اثبات و مدرک نیست، بلکه باید بدانید که چیزی باید تغییر کند.عصبانی شدن و سعی برای اثبات خیانت همسرتان هیچ کدام آن آرامشی که شما دنبالش هستید را برایتان نمی آورند این کارها در واقع باعث می شوند که شما به نظر دیوانه بیایید.

منبع:مرکز مشاوره آنلاین

 

 

توجه : حتما در قسمت نظر بدهید زیر سرتیتر دیدگاهتون رو راجب مطالب و حصولات آموزشی که مدرسش خودم هستم رو برام کامنت بزارید(ارادتمند شما دکتر رحمانیان)

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 251

دیدگاه های کاربران (0)

رای ارتباط با ما می توانید به جیمیل و یا به شماره واتساپ زیر پیام دهید hotyrahy@gmail.com یا 09176907824

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما